Бренд тарихы

09.02.2007 ж. Әркімге қолжетімді эконом-сегменттегі ҚҚҚ брендін құру туралы ойдың туындауы.

09.08.2007 ж. Брендтің 4D үлгісі және бренд атауы бекітілді.

05.10.2007 ж. «Джинси» стиліндегі қаптаманың дизайны бекітілді.

01.11.2007 ж. НАШИ алғашқы өнімдерінің рецептуралары дайындалды.

26.04.2008 ж. НАШИ алғашқы қабының, гипсті сылақтың шығуы.

01.05.2008 ж. Тауар жинағын кеңейту. Тақтайшалы желімнің, тегістегіштің, гипсті тегістегіштің, цементті сылақтың НАШИ ортақ атымен шығуы.

15.09.2008 ж. НАШИ бөлшектеп сату нарығына шықты!

10.07.2009 ж. Тауар жинағының сызғышын кеңейту. Нивелир сұйық еден мен Уровень тұтастырғышының шығуы.

09.09.2009 ж. Келесі өнімдер атауын алады: Комфорт, Уровень, Нивелир, Ластик, Магма, Скала, Крепость, Уют.

20.10.2009 ж. Тауар жинағының сызғышын кеңейту. Астан мен оңтүстік өңірлері үшін Микрон полимерлі тегістегішінің шығуы. НАШИ өнімдері эконом-сегменттің басқа арзан өніміне қарағанда әлдеқайда сапасы жағынан жоғары, алайда бағасы – тым демократияшыл, сонымен қоймай – тартымды.

05.02.2010 ж. Бәсекелестерге қатысты НАШИ брендінің жайғасуы бекітілді, негізгі артықшылықтары нақты тіркелді. Қажетті қасиеттер жинағымен сапалы құрғақ құрылыс қоспаларын дайындау бағдарламалары, үнемді жөндеу мен әрлеу үшін, бренд барлық кейінгі жылдарда ұстанады.

11.03.2010 ж. Кеңес одағының плакаты стилінде көзбен шолу бейнелері бекітілді.

15.03.2010 ж. НАШИ Комфорт алға шығаруға екпін қойылды – бұл өнім клиент үшін нарықтағы бар өнімге қарағанда тиімді.

01.07.2010 ж. Радио және телевизияда жарнама трансляциясы басталды.

01.06.1011 ж. Қазақстан қалаларында және Қырғыстанда (Бішкек) «Жылдық ең үздік сылақшы» конкурсы басталды.

2011 – 2012 ж.  Тауар жинағының сызғышын кеңейту. Гипсовка, Термос, Мастак өнімдері енгізілді.